asparagus

今日 仕事の帰りに 話しながら青山を歩いてたら

空き地に八百屋さんが☆

おっきなアスパラガスとベリーをかった。

おっちゃんが アスパラ本当においしいよ♩って言ってたけど

ソテーして食べたら本当においしかった!!!

おっちゃん ありがと====

最近 スーパーで買い物 ときどき 八百屋さんで野菜を買うのが好き☆

ちょっと話せるからね♩ありがとうって言われて、こっちも『ありがとう☆』ってやりとりが好き。

今日は久々に和装の撮影 日本庭園の撮影は空気が澄んでて 静かで 気持ちよかった

帰りに 撮影でつかった お花をもちかえりました。

きれい

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s